Yalnız Mesajı Göster
Eski 02-01-2013, 03:04   #23
ayazefe
V.I.P
 
ayazefe kullanıcısının avatarı
 
Konum: Ümraniye
Yaş: 38
Mesaj: 253
Üye No: 62877
Giriş: 25-11-2007

Uydu Alıcısı: NEXT MACHINA 3D

Thanks: 0
Thanked 2 Times in 1 Post
Varsayılan

Alıntı:
uydu3405 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Hocam cihazı almadığımı mı ima ediyorsunuz açıp nebu tv ye sorun özelden ismimi vereyim olmuyor böyle yani
birader lafi dolandirip durma cihazi baskasina almadiginiz ne malum birakin bu isleri yahu insanlari salak kendinizi akilli sanmayin. senden istenen basit ama sen onu bile yapmayip yok suna sorun yok buna sorun muhabbeti yapiyorsun.

senin ve ege denen adamin sacma sapan muhabbetlerinden cidden sıkıldım artik...

zerre yarariniz yok ama is b.k atmaya gelince nedense en onde giden sizsiniz
ayazefe is offline